sâmbătă, 31 august 2013

Tuturor pasionatilor / pasionatelor de make-up si nu numai

Buna tuturor,
…………..tuturor blogger-ilor si nu numai.
…………..tuturor pasionatilor / pasionatelor de make-up si nu numai.
…………..tuturor celor care nu sunt inca pasionati(e) de make-up, dar care vor deveni pasionati(e) de make-up

Am deschis acest blog din mare pasiune pentru  vizual si efectele acestuia pentru frumusetea noastra a fetelor.
Si nu numai pentru frumusestea noastra, ci si pentru ceea ce aceasta ne facem sa simtim cand suntem frumoase si aranjate.
Pe scurt, asa de inceput, sunt mare pasionata de make-up si tot ce presupune el.
Am reusit,avand mai mult timp liber sa termin un curs de make-up professional si atat de incantata am devenit, incat vreau sa impartasesc din hobby-ul meu tuturor pasionatilor (pasionatelor) astfel incat sa fac multi pasi inainte si cu ajutorul mesajelor , pasiunilor, curiozitatilor voastre.
Am sa postez din experientele mele, din esecurile care m-au facut sa ma perfectionez, din viziunile mele, din asteptarile mele, din tot ce inseamana make-up pentru mine.
Astept asadar orice sugestie si desigur si apreciere la ceea ce  am inceput sa construiesc acum pe blogul meu.

Cu drag,

Aura Gabriela

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu